دستور احمد به اصلاح ! | یمانی پدیا | دانشنامه مجازی مدعیان مهدویت
نقد پیام های فیس بوک احمد بصری

دستور احمد به اصلاح !

نقد های فیسبوکی احمد الحسن - قسمت دوم

ترجمه پیام احمد در فیسبوک: 

در طول سال مالی 2022/2023 سود خطوط هوایی امارات 10.6 میلیارد درهم بوده است که بازهم بیشتر خواهد شد.
در حالیکه هواپیمایی عراق در سال 1985 با دو هواپیمای اجاره‌ای تاسیس شد و همچنان، حتی یک سایت رزرو الکترونیکی هم ندارد و یک شرکت بازنده است که از فساد طرفین ویران شده است، این یک مثال ساده است که وضعیت قاتلان فاسد را به شما نشان می دهد.
رهبران شبه نظامی که از سال 2003 تا به امروز بر عراق حکومت می کنند و خود را چارچوب می‌نامند، هماهنگ کننده‌های شکست خورده و فاسد هستند و کشور را نمی‌سازند و قادر به انجام اداره آن نیستند. برخی از نهادهای بین المللی کنترل کننده‌ی آنها هستند و شرایط آنها را می شناسند و به همین دلیل از بقای آنها در قدرت حمایت می کنند تا عراق بدون تابعیت باشد.
هر روز حضور آنها ضرری بزرگ برای هر عراقی و نسل‌های آینده در عراق است.

کسی که ادعا می کند قائم آل محمد است نیازی به انتقاد و غر زدن ندارد بلکه وارد میدان می شود

نقد فیسبوکی:

جناب احمد اسماعیل بصری با نام مستعار احمدالحسن یمانی در این پست خود در فیسبوک برای جلب محبوبیت به روش سیاست بازان غربی عمل کرده، یعنی سیاستِ “از حکومت وقت انتقاد کن تا محبوب باشی” را در پیش گرفته. ظاهراً ایشان یادش رفته که قبلاً خود را قائم آل محمد و منجی بشریت معرفی کرده است. حالا از پشت صفحه فیسبوک و مانند سياسيون، غُر میزند، انتقاد می‌کند و حکومت عراق را فاسد می‌خواند.
باید به ایشان متذکر شد که :
اولاً چرا فقط از حکومت اعراب (مخصوصاً عراق) دم میزنی؟ چرا از کشورهای غربی یا رژیم صهیونیستی انتقاد نمی‌کنی؟ مگر جنابعالی مصلح جهانی نیستی؟

ثانیاً اگر قرار بود با انتقاد و غُر زدن جهان اصلاح شود تا الان همه چی گل و بلبل شده بود، چون ماشاءالله جهان امروز پر از آدم‌های منتقد است.

ثالثاً چرا حکومت عراق را از سال ۲۰۰۳ (یعنی پس از سقوط صدام) فاسد می‌نامی؟ چرا به رژیم بعث صدام، نمی تازی؟ چرا در لفافه از حزب بعث دفاع میکنی؟

رابعاً وقتی جنابعالی در کتاب جواب‌های منیر به دزدی از شیعیان فتوا می‌دهی، دیگر چه انتظاری داری که در عراق، نظم حکمفرما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *